1 056 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Bridgestone ER300 275/35 R19 96 Y RUN ON FLAT FR, *

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 2 439

1 056 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 6-7 dni roboczych

14 dnina zwrot

Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
96 = max 710 kg
Inne:
Run on flat
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Homologacja:
BMW
Etykieta UE:
D B B 72 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Bridgestone ER300

4,2 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Mokra nawierzchnia
90%
90% klientów poleca tę oponę
463 ocen
  • 5
    165
  • 4
    255
  • 3
    36
  • 2
    5
  • 1
    2
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
7514 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
463 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 6512000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 463 z 463 opinii

    Zgłoś
    185/60 R14

    Opinia
    niezweryfikowana

    Ogólnie O.K. Ale są dwie rzeczy, które mnie irytują od samego początku użytkowania. Pierwsza to podwyższony hałas w aucie. Przy czym wraz ze wzrostem prędkości jest mniej słyszalny, ale to dlatego, że miesza się z hałasem opływającego nadwozie powietrza. Auto na zimowych Goodyear'ach jest zdecydowanie cichsze. Druga sprawa to niższy komfort podróży. Zauważyłem wzrost sztywności zawieszenia, autko stało się "twardsze". Moje opony mają profil 60, a ja odnoszę wrażenie jakby to było 30-40! Jeśli ktoś preferuje komfort to raczej nie polecam, ale jeśli nie ma on dla kogoś znaczenia to kupując te opony dokona właściwego wyboru. Prowadzenie świetne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W zakrętach super, na prostych też, nawet koleiny nie sprawiają problemów. ścieralności nie oceniam, jak się zużyją kupi się nowe. Ale czy będą to ER 300 to się zastanowię. Jestem zadowolony, ale do zachwytu droga daleka. To właśnie przez niski komfort. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    ford

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    17 11

    ZIBI

    ponad 2 lata temu
  • 195/55 R15

    Opinia
    niezweryfikowana

    Wzorcowe, tyle mogę powiedzieć po użytkowaniu ich zarówno na przedniej jak i tylnej osi, latem a nawet raz cały sezon zimą (!). To ostatnie wprawdzie głównie po to by poćwiczyć umiejętności gdyż zima to oczywiście nie ich żywioł. Precyzyjne, ciche, komfortowe, dziwnie nie piszczą ani przy mocnym starcie ani przy hamowaniu. Na suchym sa rewelacyjne, tak samo na mokrym. Bardzo wiernie i precyzyjnie przekazują ruchy kierownicy na skręt przednich kół i czucie nawierzchni. Jeździłem zawsze na napompowanych na warunki pow. 160 km/h jak zaleca producent auta - czyli 2,7 przód - guma jest wprawdzie twarda do bólu ale precyzyjnie się prowadzi i toczy bardzo głądko. Czuć że opory toczenia sa niższe niż przy 2,2, spalanie też. Żadnych zastrzeżeń do jakości tych gum. Te które mam są made in France Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda Civic V 1.8 16V (4/114.3)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    6 7

    krisu

    ponad 2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    niezweryfikowana

    Bardzo dobre oponki. Mam je fabrycznie w Grande Punto 1.3 JTD Multijet (silnik: diesel 1.3 90 KM, 200 Nm). Opony wybitnie na sezon wiosenno - letnio - jesienny, dlatego nie oceniam trakcji na śniegu i lodzie. Bardzo trwałe. Po 35 tys. km jazdy średnio - szybkiej, głównie poza miastem, sporo autostrad zużycie szacuję na około 25%. Opony i koła przekładam tył/przód i wyważam co 15 tys. km. Opony ciche, nie szumią, nie przenoszą wibracji do wnętrza. Bardzo dobre hamowanie, utrzymywanie kierunku jazdy, precyzyjne prowadzenie w zakrętach. Ogólnie: bardzo dobre seryjne opony. Można się spokojnie skupić na drodze, nie myśleć, czy oponki dadzą radę czy nie? Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 2

    kasia

    ponad 2 lata temu
  • 185/60 R14

    Opinia
    niezweryfikowana

    też przeglądałem wszelkie możliwe źródła zanim kupiłem opony i wybrałem te, ponieważ nie były zbyt drogie, a miały dobre opinie użytkowników + dobre wyniki z ADAC. jaki efekt? nie przejmuję się już czy jadę po suchym czy po mokrym asfalcie (przez 4000 km zrobione od wrzesnia do listopada na tych oponach ani razu nie udało mi się zablokować kół). zapewniają bardzo dobre prowadzenie w zakrętach, w ogóle znakomicie trzymają samochód na drodze. nawet w zalanych koleinach radzą sobie znakomicie, a nie należę do tych, którzy zwalniają przed kałużami w trasie:P opony naprawdę godne polecenia, cena jest bardzo atrakcyjna jak na tak dobre "buty" Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 2

    Sokół

    ponad 2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    niezweryfikowana

    Z tych opon jestem bardzo zadowolony. W porownaniu z poprzednimi Continentalami sa bardzo ciche (Conti gwizdza na autostradzie a tu jest cisza). Bardzo dobrze radza sobie z jazda po mokrej drodze i w zalanych woda koleinach (dobrze odprowadzaja wode). Dunlopy i Continentale na ktorych jezdzilem sa moim zdaniem pod tym wzgledem marne. Przy szybkim ruszaniu na mokrym lubia zerwac ale przy przednim napedzie to chyba nic dziwnego. Na suchym asfalcie ani razu sie nie slizgaly nawet przy gwaltownym hamowaniu. Zdecydowanie polecam. Jak bede kupowal nastepne to tez beda ER300 :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 2

    wz120

    ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Bridgestone ER300

Bridgestone ER300 to model, który pozwala na znaczące obniżenie poziomu zużycia paliwa przy pomocy zminimalizowanych oporów toczenia. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu specjalnej mieszanki z dodatkiem krzemionki zmniejszającej nagromadzanie się ciepła w trakcie obrotów opony.

Dodatkowo ER300 umożliwia pewniejsze prowadzenie oraz stabilność przy dużych prędkościach zarówno na prostej drodze, jak i na zakrętach. Asymetryczny profil bieżnika pozwala na skuteczniejsze hamowanie i lepszą przyczepność na mokrej nawierzchni. Wszystko dzięki zastosowaniu zaawansowanego systemu wyprofilowanych kanałów obwodowych, sprawnie osuszających bieżnik z wody i zanieczyszczeń.

Zoptymalizowanie konstrukcji w strefach bocznych pozwoliło znacząco zredukować generowany przez oponę hałas, zapewniając doskonałe tłumienie drgań i nieprzyjemnych odgłosów w kabinie pasażerskiej. Bridgestone ER300 to wysokie osiągi niezależnie od warunków atmosferycznych i stanu nawierzchni.




Grupa Bridgestone bazuje na ponad 80-letniej tradycji. Firma została założona przez Japończyka Shojiro Ishibashi i znajduje się w ścisłej czołówce światowych koncernów produkujących ogumienie. Według statystyk, co piąta opona wytwarzana na świecie pochodzi z jednej z fabryk Bridgestone. Ważne jest także to, że od końca lat dziewięćdziesiątych Bridgestone aktywnie uczestniczy w wyścigach samochodowych - przede wszystkim Formuły 1 oraz motocyklowych Moto GP.

Dane techniczne

Opona letnia Bridgestone ER300 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 275/35 R19. Opona jest także dostępna w rozmiarach od 16 do 19 cali.

Opona dodatkowo:

  • jest typu RUN FLAT (umożliwia kontynuowanie jazdy po utracie powietrza).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Opona posiada następujące klasy na etykiecie:

D

Klasa D - efektywność paliwowa

B

Klasa B - hamowanie na mokrej nawierzchni

B

Klasa B - hałas zewnętrzny

Jest to opona z indeksami:

Indeks prędkości Y - Maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.

Indeks nośności 96 - Maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 710 kg.

Zobacz inne opony letnie 19 cali

Prezentacja opony

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Bridgestone ER300

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia o najwyższej jakości wykonania i materiałów swoich produktów,
  • gwarancja jest udzielana na okres 5 lat od daty produkcji,
  • gwarancja obejmuje wszelkie wady i uszkodzenia, które powstały z winy producenta,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony zostaną naprawione, wymienione na nowe lub otrzymasz stosowny rabat na zakup nowych (w zależności od stopnia zużycia reklamowanych opon).
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Bridgestone

Certyfikat Bridgestone
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.