Pirelli Diablo Supercorsa SP 190/50ZR17 (73 W) Tył TL M/C V2

Powiększ

Cena katalogowa 1 535 zł

933 szt.
Kup
933 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa10 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,0

35 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
73 = max 365 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Inne:
V2
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Pirelli Diablo Supercorsa SP

35 osób wystawiło ocenę

  • 5 13 osób
  • 4 14 osób
  • 3 6 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 4,0 35 opinii

Opona Godna polecenia

  • Sucha nawierzchnia: 4,9
  • Mokra nawierzchnia: 3,3
  • Stabilność na zakrętach: 4,8

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 3709 dni. W tym czasie zebraliśmy 35 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 217000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

dynamiczny.

S1000RR

Rozmiar: 190/55 ZR17

Ocena: 4,3

Opinia
potwierdzona zakupem

Opona drogowa dopuszczona do ruchu najlepiej z dostępnych zachowująca się na torze. witam , Należy przy zakupie zwrócić uwagę na oznaczenia literowe . Pomiędzy SP i SC jest zasadnicza różnica , SP to opona drogowa nadająca się na tor (mieszanka jest mieszanką optymalna na drogę, na torze ulega szybkiemu zużyci).SC to mieszanka specjalne do jazdy na torze wyścigowym. Dla SC mieszanki posiadają różny skład od bardzo miękkiej ,pośredniej po twardszą i są stosowane w zależności od warunków atmosferycznych na torze, temperatura asfaltu, powietrza wilgotności powietrza. Ta opona wymaga koców grzewczych gdyż zimna nie gwarantuje przyczepności. Dla amatorów lepsza jest SP, którą można grzać, ale nie trzeba. Opony Pirelli Diablo SuperCorsa SP eksploatujemy od 2 lat i nie wymienilibyśmy na inne na imprezy Typu Track Day.

Podsumowanie: Opona idealna na imprezy Track Day do motocykla SuperSport

Czy opinia jest pomocna?

Paweł CBR 1000RR

Rozmiar: 190/55 ZR17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Bardzo dobre opony sportowe. Używam ich na drogach publicznych, gdzie gwarantują mi bardzo dobrą przyczepność przy szybkiej jeździe na prostych, jak i w zakrętach, kiedy kładę nacisk właśnie na zaufanie w oponie. Bywam kilka razy w roku na europejskich torach sportowych i czasem zakładam je również na sesje treningowe, gdzie sprawują się bardzo dobrze, brak odczuwalnych minusów. Jedyna sprawa, z której trzeba zdawać sobie sprawę, to że przy ostrej jeździe zapewniają bardzo dobrą trakcję i przyczepność, co jest kosztem szybszego zużycia w stosunku do innych opon. Polecam!

Czy opinia jest pomocna?

Birky

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 3,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Jeżeli jeździsz szybko i kilka razy w roku jesteś na torze, zdecydowanie polecam tę oponę. Dają niesamowitą pewnośc i wyczucie. Przyczepność jest wyjatkowa i daja dobre tempo na torze jeśli dobrze prowadzisz. Przyczepność na mokrym jest słaba i pogarsza sie im jest zimniej. Poniżej 5 st C są niebezpieczne i polecałbym tylko spokojną jazdę. Jeżeli uzywamy je jako opony całoroczne nie są zbyt dobre, ale nie takie jest ich przeznaczenie. Jeżeli jest lato, przeważnie sucha nawierzchnia i jazda na torze to nie trafisz lepiej.

Podsumowanie: Najlepsza opona na suchej rozgrzanej drodze

Czy opinia jest pomocna?

Marcin

Rozmiar: 190/55 ZR17

Ocena: 3,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Oponę użytkowałem zarówno na drodze jak i na torze. Opona trzyma wyśmienicie zarówno przy 12°C jak i 30. Przy kończącym się bieżniku przyczepność trochę spada ale opona wyraźnie daje o tym znać. Mimo że jedzie uślizgiem to do zakresu granicznego jeszcze trochę brakuje - nie puszcza nagle. Można na niej robić czasy na Poznaniu w granicach 1:45 co dla kierowcy który nie jeździ po torze jest nieosiągalne. Polecam.

Podsumowanie: Genialna opona na drogę z dużymi możliwościami na torze

Czy opinia jest pomocna?

Rzuff

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 2,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Używana w Daytonie 675R. Lata jak wściekła, nie ma problemu z zamykaniem opony. Bardzo szybko się rozgrzewa ale nie ma problemów z przegrzewaniem się jak Michelin. Używana głównie na torze i dojazdów na tor. Na mokrym nie klei ale to nie jest opona na co dzień. Jednym słowem M7RR na ulicę, a supercorsa na tor.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Pirelli Diablo Supercorsa SP

Pirelli Diablo Supercorsa SP jest letnią oponą przeznaczoną do motocykli sportowych. Została stworzona z myślą o wszystkich, którzy lubią czasem zmienić zakorkowane ulice na tor wyścigowy i tym samym wykorzystać pełną moc swojego jednośladu. Do produkcji Diablo Supercorsa SP zastosowano szereg rozwiązań zaczerpniętych wprost z wyczynowych modeli. Zarówno specjalnie dobrana mieszanka jak i użyte technologie sprawiają, że Pirelli prowadzi się bardzo dobrze. Gwarantuje doskonały poziom przyczepności do asfaltu nawet przy szybkim pokonywaniu ostrych zakrętów. Skutecznie odprowadza nadmiar wody spod kół pojazdu, dzięki czemu nie występuje zjawisko aquaplaningu. Pirelli Diablo Supercorsa SP montowana jest w wielu znanych modelach motocykli sportowych.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 190/50 ZR17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.