Pirelli Diablo Rosso IV 200/60ZR17 80 W Tył TL M/C

Powiększ

Cena katalogowa 2 122 zł

989 szt.
Kup
989 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa5-6 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,5

16 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
80 = max 450 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Pirelli Diablo Rosso IV

16 osób wystawiło ocenę

  • 5 11 osób
  • 4 5 osób
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,5 16 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 5,0
  • Mokra nawierzchnia: 4,1
  • Stabilność na zakrętach: 4,9

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 826 dni. W tym czasie zebraliśmy 16 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 142000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

dynamiczny.

Piotr

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Użytkuję je w Ducati Monster. Poprzednie Pirelli Angel ST spisywały się bardzo dobrze, jednakże po przymusowej wymianie (przebicie) i decyzji o Diablo Rosso IV wiem, że DR IV to „inna liga”. Margines bezpieczeństwa na szybkich winklach znacznie wzrósł. Opony na suchym świetnie kleją i jak dotąd (ok 2500 km) nie miałem na nich nieplanowanego uślizgu. Mokrego asfaltu unikam, a jak już trafię na mokry po deszczu, to mocno nie odwijam i też są OK. Zużycie akceptowalne, nieco bardziej zauważalne niż w Angel, jednak to inne gumy, bardziej sportowy charakter i trzeba się tego spodziewać. Podsumowując - do codziennej jazdy ze sportowym zacięciem, amatorskiego torowania są doskonale. Ich profil zdecydowanie ułatwia przerzucanie moto w szybkich zakrętach. Czy polecam/kupiłbym ponownie ? Zdecydowanie TAK.

Czy opinia jest pomocna?

Motocyklista

Rozmiar: 190/50 ZR17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdjęcie użytkownika Opony bardzo przyjemne w jeździe dobrze się kleją na suchym jak i na mokrym motocykl jest bardzo stabilny w prowadzeniu. Natomiast pojawił się problem po montażu powyżej prędkości 70km/h kierownica mi drżała, wulkanizator korygował ustawienie 3 razy za każdym razem to samo. Wysłałem na reklamacje, która NIE została uznana, opona nie posiada żadnych wad…. Stwierdziłem, że może trzeba ja ułożyć, niestety sezon się skończył….

Czy opinia jest pomocna?

Kady

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Super przyczepne na suchym, stabilne w zakrętach, z nową Hayabusą radzą sobie bez żadnych problemów. Zużycie opon wyraźnie mniejsze niż w standardowych S22.

Czy opinia jest pomocna?

Albert

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Opona bardzo dobrze klei się suchego asfaltu oraz dobrze trzyma w zakrętach, na mokrym nie miałem jeszcze okazji przetestować. Polecam.

Czy opinia jest pomocna?

MP

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Dwuskładnikowa mieszanka robi robotę. Widoczne mniejsze zużycie opony na polskich drogach, czyli przy jeździe głównie na wprost.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Pirelli Diablo Rosso IV

Opony Diablo Rosso IV są doskonałe do sportowych motocykli, aby osiągać zawrotne prędkości zarówno na mokrej jak i suchej drodze. Producent dostosował ich możliwości do sezonu letniego, więc gwarantują doskonałą trakcję w zmiennych warunkach atmosferycznych.


Konstrukcja wielomieszankowego bieżnika ogumienia pozwala na zachowanie należytej stabilności podczas jazdy na wprost i idealnego podparcia przy wchodzeniu w zakręt. Wpływa ona także na elastyczność i równomierne ścieranie się opony. Takie parametry jak krótka droga hamowania, przyspieszanie i reagowanie na ruchy kierownicą są na bardzo wysokim poziomie.


Pirelli

Pirelli to włoski producent, który od lat prężnie działa w branży oponiarskiej. Zajmuje się on między innymi wyrobem opon motocyklowych, czerpiąc inspirację do ich powstania z między innymi z torów wyścigowych. Modele tej marki przypadną do gustu zwolennikom dynamicznej jazdy, ale w ofercie nie brakuje również wersji do motocykli turystycznych i chopperów.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 200/60 ZR17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.