Pirelli Diablo Rosso II 130/70R17 62 H Tył TL M/C R

Powiększ

Cena katalogowa 720 zł

370 szt.
Kup
370 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa10 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,3

109 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
62 = max 265 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Inne:
R
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Pirelli Diablo Rosso II

109 osób wystawiło ocenę

  • 5 40 osób
  • 4 59 osób
  • 3 8 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 4,3 109 opinii

Opona Godna polecenia

  • Sucha nawierzchnia: 4,7
  • Mokra nawierzchnia: 4,0
  • Stabilność na zakrętach: 4,5

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 3746 dni. W tym czasie zebraliśmy 109 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 630000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Gnieża

Rozmiar: 160/60 ZR17

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Świetne opony. Mam przód i tył. Jeżdżę na Yamaha MT03. Bardzo szybko się rozgrzewają; wtedy trzymają się drogi jakby miały pazury. Do tego czasu warto uważać, bo mogą stracić przyczepność. W sumie ani razu mnie nie zawiodły, polecam wszystkim.

Podsumowanie: Super opony

Czy opinia jest pomocna?

Tomek

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Po zmianie opon z Diablo Rosso na Diablo Rosso II duży uśmiech na twarzy za każdym razem wchodząc w zakręt. Opona stabilna, pewna i dobrze trzymająca w zakrętach. Na suchym super, na mokrym też radzi sobie całkiem nieźle. Po przejechaniu ok 2000km nie widać zużycia.

Podsumowanie: Opona godna polecenia.

Czy opinia jest pomocna?

Karol Pawlak

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 2,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdjęcie użytkownika Opony szybko się rozgrzewają, nie widać zużycia nawet przy jeździe dynamicznej przez zdecydowaną większość czasu, Czasem czuć delikatne gubienie przyczepności przy większym zakręcie lub mocniejszym przyspieszeniu. Dość słabo niestety wypadają przy mokrej nawierzchni. Gdy zaskoczy nas deszcz, polecam z tymi gumami zachować ostrożność, bo w miejscach takich jak ronda, które są już wyjeżdżone przez masę aut, tył motocykla potrafi uciekać. Do robienia większych tras raczej bym się nie zdecydował ale na codzienne dojazdy do pracy czy jazdę po mieście jak najbardziej. Zdecydowanie przełożenie ceny do jakości bardzo dobre i za te pieniądze dobry sprzęt.

Czy opinia jest pomocna?

Kacper

Rozmiar: 130/70 R17

Ocena: 4,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdjęcie użytkownika Po sezonie przejechanym na Pirelli Diablo Rosso II chcialbym pozwolić sobie na ocenienie jej w perspektywie czasu. Użytkowałem jej na motocyklu „sportowym” klasy 125, więc opona ciężko nie miała. Jednakże nie było problemem zamknięcie opony, w zakręcie trzyma stabilnie i jest bardzo przewidywalna w złożeniu, czego nie mogłem powiedzieć o wcześniejszym ogumieniu. Tak, „zejście na kolano”, które przez wielu młodych adeptów jest tak bardzo cenione i popularne jest na tej oponie jak najbardziej osiągalne. Łokieć również, lecz w moim przypadku konstrukcja motocykla oraz moje umiejętności mi na to nie pozwoliły. Podsumowując, fajna opona do motocykli, którymi jeździmy bardziej agresywnie ale preferujemy bardziej ulicę niż tor i nie mamy zbyt dużego budżetu np. na supercorsa. W moim przypadku opona spokojnie wystarczy na 2 sezony, gdzie po roku jazdy zrobiłem na niej około 6.000km. Jeśli chodzi o jazdę po mokrej nawierzchni - przyznaję malutki minus oponie, choć musimy się z tym liczyć, bo nie jest to „deszczówka”. Mega fajna rzecz w oponie to napisy diablo rosso po bokach opony, które podczas zamknięcia opony ścierają się. U mnie po kilku ostrzejszych winklowaniach znikły. Krótko mówiąc - w tym budżecie moim zdaniem to najlepszy wybór i uważam, że jeszcze wrócę do diablo rosso II, kiedy zacznę dosiadać większe motocykle.

Czy opinia jest pomocna?

darek

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 4,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Fabrycznie Ducati Hypermotard otrzymuje tą właśnie oponę. Nie bez powodu zapewne. Nowy komplet założyłem w tym roku przed podróżą pod samo Morze Czarne w okolicach granicy Bułgarii - Vama Veche w Rumunii. Do opony nie mam żadnych zastrzeżeń, przetrwały wszystko, szuter, kamienie na trasie Transalpina zniszczone asfaly na Transfargarsan i wiele innych miejsc w przepięknej Rumunii gdzie nie jest gładko. Opona zachowywala sie bardzo stabilnie, przewidywalnie. Na deszczu nie doszło do żadnych poważnych uślizgów, a na suchym raz uratowała mnie przed wjechaniem w motocykl kolegi, cały czas informując mnie o tymco dzieje się z przodem motocykla. Wziąłem udział w dwóch gymkanach w Krakowie, gdzie przy mocnych złożeniach mogłem poznać jej granicę przyczepności, dosłownie ;) Jeśli chodzi o zużycie opony, nigdy się tym nie przejmowałem, jak się zużyje to po prostu wymianiam na nową. Nieważne czy zrobiła 20tys czy 5tys. Gorąco polecam. Może w przyszłości skorzystam z nowszej wersji III.

Podsumowanie: Kupię raz jeszcze

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Pirelli Diablo Rosso II

Pirelli Diablo Rosso II jest propozycją skierowaną do posiadaczy motocykli sportowych. Została stworzona do użytkowania wyłącznie w ruchu ulicznym. Dzięki wprowadzeniu dwuskładnikowej mieszanki w oponach tylnych uzyskano doskonałe połączenie żywotności opony z wysokim poziomem przyczepności. Zastosowana w produkcji technologia EPT (ang. Enhanced Patch Technology) gwarantuje optymalną strefę kontaktu z podłożem, co w praktyce przekłada się na lepsze wyczucie drogi przez kierującego pojazdem. Dodatkowo w oponie doskonale przemyślano aspekt skutecznego odprowadzania wody spod kół. Wprowadzono funkcjonalny sposób nacięć wzoru bieżnika, który ma niewątpliwy wpływ na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa podczas poruszania się po mokrych nawierzchniach.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 130/70 R17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.