Pirelli ANGEL ST 160/60ZR17 (69 W) Tył TL

Powiększ

Cena katalogowa 957 zł

399 szt.
Kup
399 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Doręczymyw poniedziałek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

4,4

264 opinie

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
69 = max 325 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Rok produkcji:
2023
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty

Pirelli ANGEL ST

264 osoby wystawiły ocenę

  • 5 134 osoby
  • 4 116 osób
  • 3 12 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 4,4 264 opinie

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,7
  • Mokra nawierzchnia: 4,3
  • Stabilność na zakrętach: 4,6

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 3727 dni. W tym czasie zebraliśmy 264 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 1665000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Lesio

Rozmiar: 160/60 ZR17

Ocena: 4,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Komplet na SV 650 N Przednia po 3000 ma jeszcze "ślady" aniołka. Tylna "aniołka" straciła po pierwszym tysiącu. Co tu dużo pisać - w temperaturze powyżej 20 st opona bardzo pewna. Komplet bez problemu pozamykany zarówno przy 40 km/h na parkingu jak i przy nieprzepisowych przelotowych na Kubalonce czy słowackiej Bystrzycy czy czeskim Jeseniku. IMHO lepiej trzyma niż np. pilot power. Z trwałością w porównaniu do w/w będzie na pewno lepiej. Przód powinien dojechać do 15 tys, tył chyba po 10 tys zniknie. O ile środek opony się dobrze trzyma i nie robi opony kwadratowej, to boki schodzą zdecydowanie szybciej. Rozmiar, ciśnienie takie jak zaleca producent. Zawieszenie wystrojone na 70 kg jeźdźca.

Podsumowanie: Polecam

Czy opinia jest pomocna?

J.barker

Rozmiar: 120/60 ZR17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Bardzo dobre opony! Najlepsze opony jakie miałem na mokrej nawierzchni, jednak nie są używane znacznie w mokrej jezdni bo nie ma zbyt wiele takich dni. Na suchej są doskonałe, odpukać, nigdy nie straciłem przyczepność w żadnych warunkach!

Podsumowanie: Najlepsza opona do użytku na suchej nawierzchni

Czy opinia jest pomocna?

Cortez

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Pomyślałem, że podzielę się swoją opinią. Jeżdżę na Hornecie 600, głównie po mieście. mam komplet na przód i tył. Opona jest dobra. Zrobiłem nią kilka tysięcy kilometrów jeżdżąc naprawdę dynamicznie, gwałtownie przyśpieszając i hamując. Ciężko jest zgubić przyczepność przodu, tylko i wyłącznie przy awaryjnym hamowaniu. Do tyłu mam więcej zastrzeżeń, czegoś mi brakuje i 6 nie dam. Potrafi myszkować przy dużych prędkościach w zakręcie, powyżej 120, 130 km/h w długim łuku. Rzadko bo rzadko ale przy agresywnym starcie czuć, że tyłek się trochę ślizga. Według mnie trzeba poznać jakieś tam je granicę, myślałem, że do nich nie dojdę, tu się trochę zawiodłem. Do normalnej, a nawet dynamicznej jazdy są naprawdę ok, ale do jazdy mocno sportowej wybrałbym coś innego. Myślę, że i tak są dobrym kompromisem pomiędzy czymś do użytku na co dzień, a do jazdy z pazurem. Ogólnie polecam ;)

Czy opinia jest pomocna?

Łukasz

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 3,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdjęcie użytkownika Witam! Zakupiłem te opony na wyjazd na Grossglockner, opona ogólnie dobra, biorąc pod uwagę cenę. Wcześniej jeździłem na diablo corsa-ch, świetna opona, ale na długim wyjeździe mogłaby się za szybko skończyć, stąd pomysł na coś bardziej wytrzymałego i w tym aspekcie na pewno się sprawdza. Jeżeli chodzi o przyczepność na Austriackich drogach, nie było problemu, raz tylko delikatnie zaczęła puszczać, jak hamowałem przed mierzącą nas policją (mandat był). Jechałem również w deszcz, bez większych przygód trzymała również na mokrych odcinkach i zacienionych (z zimnym asfaltem). Więc powinienem dać 6,ale w Polsce na naszych różnorodnych asfaltach bywało źle (uślizgi przodu przy mocniejszych do hamowaniach). W zakrętach też nie czuję się tak pewnie, jak na Corsach. Ogólnie opona fajna na co dzień, do roboty, ale wypadu na tor chyba nie zaryzykuję. PS Honda PC 41. Pozdrawiam.

Czy opinia jest pomocna?

Bogusław

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 2,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Motocykl KTM 990 SMT z ABS, dynamiczny styl jazdy. Opinia: w swojej cenie uważam ZNAKOMITE, ale jedna uwaga - jeżeli jeździsz dynamicznie po 6 000 km tył wymaga wymiany, przód po około 12 000. Założenie najważniejsze jest bezpieczeństwo i emocje z jazdy. Możesz jeździć ponad w/w przebiegi ale moim zdaniem to już zbędne ryzyko. Jestem bardzo zadowolony i do tego motocykla zakupię kolejny kpl. Pirelli Angel ST - z uwagi na relację jakość vs cena. Zużywanie się opon w takim tempie przy moim stylu jazdu uważam za rzecz zupełnie normalną ;-) Pozdrawiam.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Pirelli ANGEL ST

Pirelli Angel ST to letnia opona przeznaczona do jednośladów o sportowej charakterystyce. Wśród użytkowników chwalona jest za dużą wszechstronność. Posiada ona zalety produktu trwałego i wytrzymałego przy jednoczesnym zachowaniu wysokich parametrów jezdnych. Poprzez zastosowanie odpowiedniej mieszanki opona dobrze radzi sobie zarówno na suchym jak i mokrym asfalcie. Zastosowana technologia odpowiedniego kąta nachylenia ścian bocznych rowków bieżnika zwiększyła jej wydajność w zakresie odprowadzania wody spod kół jadącego pojazdu. Angel ST wyróżnia dodatkowo charakterystyczny wzór bieżnika. Zgodnie z nazwą gdy przypatrzymy się oponie możemy zobaczyć wzór przypominający postać anioła.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 160/60 ZR17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.