Pirelli ANGEL CITY 150/60-17 66 S Tył TL M/C

Powiększ

Cena katalogowa 756 zł

342 szt.
Kup
342 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Doręczymywe wtorek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

4,4

88 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
S = max 180 km/h
Indeks nośności:
66 = max 300 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Rok produkcji:
2023
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty

Pirelli ANGEL CITY

88 osób wystawiło ocenę

  • 5 41 osób
  • 4 43 osoby
  • 3 3 osoby
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,4 88 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,7
  • Mokra nawierzchnia: 4,2
  • Stabilność na zakrętach: 4,5

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 1808 dni. W tym czasie zebraliśmy 88 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 525000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Sebastian

Rozmiar: 100/80-17

Ocena: 4,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Dobrze kleją do asfaltu. Pierwsze kilkaset metrów były śliskie, aż nie starła się warstwa zabezpieczająca, potem już tylko lepiej. Przejechałem na nich pół sezonu i rewelacja. Nie chcę innych opon. Co prawda założone do lekkiego motoru 125 ccm, ale trafione w dziesiątkę. Dobre opony to podstawa dlatego zdecydowałem się na nie i nie żałuję. Polecam z czystym sumieniem. Dobrze kleją na zakrętach na suchym, a i na mokrym mile mnie zaskoczyły. Awaryjne hamowanie na mokrym w temperaturze około 8 stopni i nic - pełna kontrola, żadnego uślizgu. Dobrze wyważone - zero bicia po założeniu i przód i tył. Kupiłem kpl. Bajka!

Czy opinia jest pomocna?

Suzi GS500

Rozmiar: 130/70-17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Motocykl Suzuki gs500 spoko, tanie i dobre, dopiero zaczynam poważniejszą przygodę z motocyklami, zdażyło mi się że mi ujechały, w lecie wczesnym rankiem, więc dlatego taka ocena, ale poza tym to się dobrze spisują. Z racji tego że mi ujechało, mam wrażenie że nie wykorzystuję ich w 100% ich możliwości, ale mam wrażenie że tak lepiej niż się wypierdzielić

Czy opinia jest pomocna?

Michał

Rozmiar: 80/90-17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Świetne opony polecam każdemu. Świetnie sprawują się na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Jeżdżę cały sezon na motocyklu i nawet przy ujemnych temperaturach dawały radę i przyczepność była całkiem dobra. Serdecznie polecam. Kolejne opony na pewno będą takie same jak te.

Czy opinia jest pomocna?

Mateusz

Rozmiar: 130/70-17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony założone na Hondę Cb 500 dają radę, na suchym to ciężko, żeby nowa opona słabo trzymała, ale na mokrym jest inaczej. Na szczęście na mokrym trzyma bardzo dobrze. Gdyby tylko w Polsce były lepsze drogi ;)

Czy opinia jest pomocna?

Pavel

Rozmiar: 130/70-17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdjęcie użytkownika Suzuki gs 500, opona na tył. Po 2000 tys opona wygląda bardzo dobrze, prawie nie zaczęła się ścierać. Zachowuje się stabilnie w deszcz i w słońce. Jak na razie jestem zadowolony.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Pirelli ANGEL CITY

Pirelli bazując na swoim bogatym doświadczeniu i olbrzymiej popularności nagradzanego w testach modelu Angel GT, opracowało oponę dedykowaną mniejszym motocyklom. Pirelli Angel City to propozycja skierowana do właścicieli maszyn o pojemności skokowej silnika do 300 cm3.


Ogumienie wyróżnia zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz nowa konstrukcja bieżnika. Mieszanka gumowa cechująca się precyzyjnym stosunkiem sadzy do krzemionki, zapewnia dłuższą żywotność i mniejsze ścieranie się. Bieżnik doskonale odprowadza wodę, dzięki czemu jazda podczas deszczu jest bezpieczna i komfortowa. Ponadto specjalny profil opony Angel City gwarantuje jej równomierne zużycie.


yu

Marka Pirelli została założona w 1872 roku we włoskim Mediolanie przez Giovanniego Battistę Pirelli. Od początku istnienia motosportu ściśle związana jest z produkcją ogumienia na potrzeby zawodników rajdowych. Dzisiaj przygotowuje rozwiązania premium dla kierowców niemal na całym świecie.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 150/60-17.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.