Michelin PILOT ACTIV 110/80-17 57 V Przód TL/TT M/C

Powiększ
977 szt.
Kup
977 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa10 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,1

19 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
57 = max 230 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Przód
Rodzaj opony:
Bezdętkowa/Dętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Michelin PILOT ACTIV

19 osób wystawiło ocenę

  • 5 5 osób
  • 4 10 osób
  • 3 4 osoby
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,1 19 opinii

Opona Godna polecenia

  • Sucha nawierzchnia: 4,4
  • Mokra nawierzchnia: 4,0
  • Stabilność na zakrętach: 4,0

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 3782 dni. W tym czasie zebraliśmy 19 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 124000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

MG

Rozmiar: 140/80-17

Ocena: 4,1

Opinia
potwierdzona zakupem

Przejechałem na tych oponach 7500km wokół Hiszpanii, a nawet więcej. Bardzo dobre opony. Dobra przyczepność i feedback. Trzeba mieć oko na ciśnienie. Jeśli jest za niskie występują problemy z przyczepnością.

Podsumowanie: Świetna opona w każdych warunkach.

Czy opinia jest pomocna?

Mariusz

Rozmiar: 110/80-18

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

jak dla mnie bardzo dobra opona, sprawdza się na szutrach, lekkim terenie i asfalcie

Podsumowanie: polecam te opony

Czy opinia jest pomocna?

Patrick

Rozmiar: 3.25-19

Ocena: 4,7

Opinia
potwierdzona zakupem

Bardzo dobre opony, jestem z nich zadowolony. Jeździłem na BT45 i czułem że są zbyt miękkie, chciałem opony, które dadze mi więcej pewności po 10000 km; Pierwsze okrążenia trochę mnie zaskoczyły; Okazało się, że motocykl tendencję do gwałtowniejszego skręcania, w skrócie zajęło mi kilkaset km żeby się z tym oswoić i nauczyć się na nowo zachowanie motocykla. Od tego czasu jeżdżę bez strachu i ufam tej oponie.

Podsumowanie: Bardzo dobre opony; nieco mylące na początku (po BT45), ale można się zrobić szybko.

Czy opinia jest pomocna?

Michał P.

Rozmiar: 110/80-17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Jeżdżę Yamahą xj 600 diversion i ta oponka bardzo pasuje do tego typu motocykli. Nie dość że bardzo dobrze wygląda to jeszcze super się sprawuje w każdych warunkach. Parę razy zdarzyło mi się ostre hamowanie i ta opona bardzo dobrze się kleiła do asfaltu. Koledzy i koleżanki motocykliści kupujcie nowe opony do swoich motocykli bo od tego zależy wasze zdrowie i życie. Lewa w górę.

Podsumowanie: Super opona

Czy opinia jest pomocna?

Rob Waugh

Rozmiar: 100/90-19

Ocena: 3,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Dobre zachowanie, Harley Sportster jest dość cieżkim motocyklem, ale opona sobie z tym radzi. Ciśnienie poniżej standardowego sprawia, że jazda jest bardziej komfortowa bez kompromisu w zakresie osiągów.

Podsumowanie: do tej pory jest dobrze, na górskich drogach jeździ się dobrze, jeszcze nie jeździlem w deszczu (mieszkam w Hiszpanii)

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Michelin PILOT ACTIV

Michelin Pilot Activ jest letnią oponą przeznaczoną do szosowych motocykli turystyczno-sportowych. Najlepiej sprawdza się w jednośladach o mniejszych mocach i pojemnościach silnika. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które chcą kupić produkt klasy premium za niedużą kwotę. Pilot Activ dobrze łączy w sobie trwałość i jakość wykonania z osiągami. Poprzez użycie w procesie produkcyjnym odpowiednich mieszanek opona gwarantuje względnie długie przebiegi oraz wysokie parametry jezdne. Dobrze radzi sobie zarówno z suchym jak i mokrym asfaltem. Zastosowany wzór bieżnika z powodzeniem zapobiega zjawisku aquaplaningu skutecznie wyrzucając nadmiar wody spod kół jadącego pojazdu. Opona w zależności od rozmiaru posiada homologacje pod różne motocykle.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 110/80-17.

Oznaczenie Przód mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi przedniej.