Michelin Commander II 240/40R18 79 V Tył TL M/C

Powiększ

Cena katalogowa 2 458 zł

1 132 szt.
Kup
1 132 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa9 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,4

45 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
79 = max 437 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Michelin Commander II

45 osób wystawiło ocenę

  • 5 21 osób
  • 4 19 osób
  • 3 4 osoby
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,4 45 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,7
  • Mokra nawierzchnia: 4,1
  • Stabilność na zakrętach: 4,5

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 3739 dni. W tym czasie zebraliśmy 45 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 307000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Mariusz

Rozmiar: 130/90 B16

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Opona użytowana w Harleyu Street Glide. Ogólnie bez zastrzeżeń. Na deszcz raczej nie ma dobrej do motocykla. Zakupiłem na początku sezozu. Z tyłu użytkuje też Michelin Comander 2 trzeci sezon i jestem zadowolony. Kupiłem ze względu że jest to opona polecana przez użytkowników Harleya i wytrzymuje duże przebiegi. Wcześniej jeżdziłem na Metzeler Marathon Ultra ale Michelin jak dla mnie lepsze. Generalnie jeżdzę w dalsze trasy. Byłem w Skandynawii i jestem zadowolony.

Czy opinia jest pomocna?

A.Sz

Rozmiar: 120/90 B17

Ocena: 2,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Jeżdżone na Shadow C2 99'. Ogólnie opony sprawiają dobre wrażenie. Na suchym asfalcie zachowywały się przewidywalnie i nie traciły przyczepności. Spokojnie można jechać z prędkością 120-140 km/h. Dzięki twardości samego bieżnika zużycie opony przez sezon minimalne. Przy mokrym asfalcie lecz ciepłej pogodzie (temp>~18'C), również dość przewidywalne i zadowalająco przyczepne. Najgorzej wypadają w połączeniu wilgoć + niska temperatura (temp <~15'C) wtedy opony stają są mocno nieprzewidywalne. Potrafią pokonywać standardowo nawet trochę ostrzejsze zakręty, lecz na wyprostowanej prostej, gubią trakcje już przy niedużej sile hamowania lub średnim przyśpieszaniu. Do "Cruisera" na sezon lub miejskiego motocykla (bez aspiracji torowych) myślę że to dobry wybór. Jeżeli zależny nam na długim dystansie i jesteśmy świadomi, że opona jest celowana do jazdy miejskiej, to będziemy raczej zadowoleni.

Czy opinia jest pomocna?

luca mazzarella

Rozmiar: 120/70 ZR19

Ocena: 4,7

Opinia
potwierdzona zakupem

Dobre opony, zamontowane na początku sezonu, przejechałem 10 000 km. Opona pod wzgedem przyczepności jest doskonała na suchej nawierzchni, dobra na mokrej nawierzchni, ale to nieważne bo majac opone 240 zawsze beda jakies problemy z odprowadzaniem wody. Opony są bardzo estetyczne i ładne, a w harleyu-Davidsonie to ma znaczenie.

Podsumowanie: dobry zakup

Czy opinia jest pomocna?

Ross Clezy

Rozmiar: 180/70 B15

Ocena: 4,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Założyłem tę oponę na tył mojego M800 i teraz zachowuje sie i hamuje tak jak powinien. Większa przyczepność zarówno na suchym, jak na mokrym niż Metz Marathon, który miałem wcześniej. Stabilność w zakrętach i komunikacja są doskonałe. Jestem pod takim wrażeniem, że wkrótce zmienię także przednią oponę na Commander 2.

Podsumowanie: te 2 opony są o wiele bardziej przyczepne niż cokolwiek innego dostępnego do mojego motocykla.

Czy opinia jest pomocna?

MajorWolf

Rozmiar: 140/90 B15

Ocena: 4,1

Opinia
potwierdzona zakupem

Jeżdżę na nich dopiero od kilkuset mil, na moim VS750 Bobber, na suchej i mokrej nawierzchni. Generalnie są bardzo dobre, chociaż nie wzbudzają zaufania dy wjeżdża się w błotniste, śliskie zakręty na gruntowych drogach, ale jakie opony by wzbudzały? Są wysoce polecane przez uzytkowników z USA jeżdżacych cruiserami.

Podsumowanie: Jak na razie dobre

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Michelin Commander II

Michelin Commander II to propozycja skierowana do posiadaczy motocykli typu custom/chopper, którzy prócz codziennej jazdy używają swych jednośladów do dalekich podróży. W tej oponie w dużym stopniu położono nacisk ja jej wysoką trwałość oraz dalekie przebiegi. Zastosowana w produkcji bardziej gęsta mieszanka gumy sprawia, że nawet bardzo ciężki motocykl prowadzi się łatwo i komfortowo. Nie zapomniano również o bezpieczeństwie. Michelin został wyposażony w specjalny system rowków, które skutecznie radzą sobie z odprowadzaniem wody nawet podczas silnych opadów deszczu. Dodatkowym atutem Commander II jest wygląd. Rzucający się w oczy wzór bieżnika oraz szczegółowo dopracowane boki opony sprawiają, że każdy motocykl nabiera dodatkowego uroku i agresywnego zacięcia.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 240/40 R18.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.