Michelin CITY GRIP 130/70-13 63 P Tył TL M/C RF

Powiększ
437 szt.
Kup
437 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa14 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,5

76 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
P = max 150 km/h
Indeks nośności:
63 = max 272 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Inne:
RF
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Michelin CITY GRIP

76 osób wystawiło ocenę

  • 5 45 osób
  • 4 27 osób
  • 3 2 osoby
  • 2 2 osoby
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,5 76 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,8
  • Mokra nawierzchnia: 4,4
  • Stabilność na zakrętach: 4,5

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 3780 dni. W tym czasie zebraliśmy 76 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 366000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Dids

Rozmiar: 120/80-16

Ocena: 4,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Kupiłem je jako lepszą alternatywę dla opon nylonowych, które były zamontowane w moim motocyklu. Różnica jest imponująca. Trzymają się naprawdę dobrze na mokrych wiejskich drogach i dają stabilność przy pochylaniu. Kupiłbym ponownie.

Podsumowanie: Świetna opona, przystępna cena.

Czy opinia jest pomocna?

Barney

Rozmiar: 140/70-15

Ocena: 4,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Jest to trzecia zmiana opon na moim skuterze, x city 250. Jeździłem na Dunlop i Pirelli. Spodziewałem się czegoś więcej na mokrej nawierzchni, ale może jestem zbyt wybredny ....

Podsumowanie: Polecam

Czy opinia jest pomocna?

Jerry

Rozmiar: 110/90-12

Ocena: 4,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Trzy sezony i jedna podstawowa uwaga to równomierna przyczepność wczesną wiosną i jesienią gdy asfalt jest zimny oraz latam gdy gorący. Wrażliwa na zbyt niskie ciśnienie i szybko daje to odczuć. Polecam.

Podsumowanie: Polecam, spokojna jazda w różnych warunkach.

Czy opinia jest pomocna?

PeZet

Rozmiar: 100/80-16

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Śmigam skuterem 125, miasto/poza miastem tak 50/50...czasem spokojnie a czasem szybko po ciasnych winklach. Opona na każdej nawierzchni bardzo dobrze się trzyma, czy to sucho czy mokro. W zakrętach daje uczucie pewności prowadzenia pojazdu, łatwo na niej wyczuć dostępną przyczepność. Jeśli się uślizguje (zwykle przy przeginaniu) robi to w przewidywalny sposób i czuć to w kierownicy kiedy zbliżamy się do "końca przyczepności". Jestem z tych opon bardzo zadowolony. Nareszcie mogę jeździć pewnie w każdych warunkach i nie boję się normalnie złożyć w zakręt. Przy przebiegu 4000km nie zauważyłem zużycia i licze na przebieg koło 20k km...czy się uda? czas pokaże....

Podsumowanie: Świetna opona do skutera

Czy opinia jest pomocna?

marcin l

Rozmiar: 120/70-12

Ocena: 5,0

Opinia
niezweryfikowana

Witam ,założyłem michelin city grip do kymco s9 lc moc 6 km masa z kierowca prawie 190 kg , opony sa rewelacyjne. Chyba najlepsze opony na jakich do tej pory jeździłem, a jeździłem roznymi skuterami i motocyklami. Mój styl jazdy to często bardzo agresywny na granicy przyczepności i toru jazdy ( fan wyścigów motocyklowych i samochodowych ). Żeby zobrazować jak dobre sa te opony zrobiłem 2 testy. Jeden na moim odcinku specjalnym jak to nazywam ( odcinek położony z dala od gęstego ruchu ( asfaltowy odcinek położony w szczerym polu z 3 zakrętami o długości 100-150 metrów ) porównałem jaki czas te opony osiagna na suchym asfalcie przy ok 20-25 stopniach Celsjusza do tego jaki czas na tym odcinku osiagna na bardzo mokrym asfalcie przy około 13-15 stopniach wtedy było. Więc na suchym zrobiły czas 22,8 sekundy, a na mokrym 23,5 sekundy (start lotny, początek pomiaru 10 metrów przed 1 zakrętem, koniec pomiaru 10 metrów za ostatnim zakrętem ). Takze trzymają rewelacyjnie - na mokrym uzyskują minimalnie gorszy czas niż na suchym. 2 test to jazda po okręgu (mam takie jedno rondo tez blisko pola bardzo mało uczęszczane ) porównywałem te opony do oryginalnych jakie były założone w tym skuterze czyli Cheng shin tire - tajwańskie opony również całkiem przyzwoite, jednak w porównaniu do city grip nie maja szans. Na rondzie było trochę piasku gdzieniegdzie i czasy wyszły następujące : city grip 9,6 sekundy, a Cheng shin 12,5 sekundy. Szybciej sie nie dało pojechac, bo bym miał tzw .szlif kaleson ;) Na tak małym rondzie to po prostu przepaść. Na obydwu oponach można jezdzic bezpiecznie dostosowując styl jazdy i prędkość do ich możliwości. Oczywiście jednak w sytuacjach awaryjnych niespodziewanych czy na torze city grip miażdżą Cheng shin, hamowanie na mokrym również jest fenomelane na city grip dużo lepsze i dużo później traca przyczepność niż Cheng. Takze polecam te gumy każdemu do skutera i jeżeli jeszcze będą produkować ten model lub zostanie w magazynach to na pewno niezmiennie na inny jak będę znowu zmieniał te za pare lat, bo wiadomo w skuterze o stosunku mocy do masy 32 km/tone z kierowcą tak szybko się nie zuzywaja jak w mocniejszych motocyklach .

Podsumowanie: świetne opony

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Michelin CITY GRIP

Michelin City Grip jest letnią propozycją francuskiego producenta opon skierowaną do użytkowników skuterów. Najbardziej nadaje się do pokonywania na jednośladzie niewielkich odległości, w głównej mierze w ruchu miejskim. Michelin zaprojektował oponę, która bardzo dobrze radzi sobie niemal w każdych warunkach. Dzięki zastosowaniu specjalnego systemu nacięć rowków bieżnika opona gwarantuje 100% swoich parametrów jezdnych przez niemal cały okres eksploatacji. Dodatkowo tak zaprojektowana rzeźba pozytywnie wpływa na radzenie sobie ze zjawiskiem aquaplaningu i szybkim wyrzucaniem nadmiernych ilości wody spod pojazdu. City Grip jest bieżnikiem rozpoznawalnym oraz docenionym przez użytkowników w swoim segmencie. Można go spotkać na fabrycznym wyposażeniu w popularnych skuterach.

Informacje o producencie: Marka Michelin kładzie nacisk na wysoką jakość swoich produktów. Działa na rynku od 1889 r. i nieustannie się rozwija, wprowadzając nowe technologie i zaskakujące rozwiązania. Marka wskazuje kierunek rozwoju całej branży, nic więc dziwnego, że chce jej przewodzić, doskonaląc technologie niezawodnych i bezpiecznych w użytkowaniu opon.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 130/70-13.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.