Metzeler Roadtec 01 110/90-18 61 H Tył TL M/C

Powiększ
439 szt.
Kup
439 szt.
Kup

Ostatnia 1 szt.

Dostawa GRATIS

Doręczymyw poniedziałek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

4,6

53 opinie

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
61 = max 257 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Rok produkcji:
2023
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty

Metzeler Roadtec 01

53 osoby wystawiły ocenę

  • 5 36 osób
  • 4 16 osób
  • 3 0 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,6 53 opinie

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,8
  • Mokra nawierzchnia: 4,6
  • Stabilność na zakrętach: 4,7

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 2825 dni. W tym czasie zebraliśmy 53 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 400000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

grzechoo

Rozmiar: 100/90-18

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

To drugi komplet opon na tym motocyklu, więc mam porównanie tylko do Pirelli Sport Demon. Metzelery ciut lepiej kleją się do suchego i mokrego asfaltu latem niż Pirelki. Nie testowałem jeszcze jazdy zimą. Zdecydowanie łatwiej złożyć moto w zakręcie na Metzach, wręcz miałem uczucie na pierwszym zakręcie, że zaliczę szlifa. Komfort jazdy na duży plus, na wybojach już nie dzwonią zęby i nie strzyka w krzyżu. Dobrze wyważone, założyłem te same ciężarki w te same miejsca na feldze. Na razie mam nawinięte 4000km i oznak zużycia brak, na Pirelkach zrobiłem 12000km i tylna opona była zjechana do wskaźników.

Czy opinia jest pomocna?

valv

Rozmiar: 130/80-17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdecydowanie polecam! Opony Metzeler świetnie sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych. Szczególnie dobrą przyczepność zapewniają na mokrej nawierzchni i nie powodują żadnych uślizgów motocykla, również przy mocniejszych hamowaniu. Układ lamelek skutecznie odprowadza wodę spod opony. Bezbłędne zachowanie tych opon na mokrej nawierzchni to chyba największy ich plus. Nie są to opony offroadowe, ale na szutrze też dają radę zachowując trakcję. Z uwagi na typowo szosowy bieżnik, w głębokim piasku mają tendencję do grzęźnięcia. Mieszanka dość miękka i ocena zużycia opon przyjdzie wraz z upływem czasu eksploatacji. W mojej ocenie to klasa premium opon. Są dość drogie, ale właściwościami, a szczególnie poczuciem bezpieczeństwa w każdych warunkach (jeszcze raz podkreślę, szczególnie dobrze zachowują się na mokrej nawierzchni) rekompensują cenę.

Czy opinia jest pomocna?

Krzysiek J.

Rozmiar: 100/90-18

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Bardzo dobre opony szosowe, zwłaszcza na polskie warunki! Bardzo fajnie trzymają, bardzo fajnie motocykl prowadzi się w zakrętach, bardzo dobrze odprowadzają wodę, praktycznie do zamknięcia oponki, aż sam zdziwiłem się, że tak można winklować wysokim motocyklem. Wcześniej miałem Pirelli Sport Demony, Metzelery biją je pod każdym względem! Po przejechaniu prawie 3000 km nie widać praktycznie zużycia! Z pasażerką na kanapie czuję zdecydowanie lepsze prowadzenie niż na wcześniejszych oponach. Przy tym wizualnie też fajnie się prezentują.

Czy opinia jest pomocna?

Krzysiek J.

Rozmiar: 130/80-17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Miałem wcześniej założone Pirelli Sport Demon i muszę przyznać, że Metzeler Roadtec 01 jest o klasę lepszą oponą. Motocykl lepiej trzyma przy niższych temperaturach, bardzo dobrze radzą sobie podczas winklowania, na mokrym oczywiście w granicach rozsądku trzymają bardzo dobrze. Wyważyły się bez problemu no i ładnie wyglądają na kole. Uważam, że to idealne oponki do normalnej jazdy z prędkościami między 70 a 110km/h

Czy opinia jest pomocna?

Jakub Sz.

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony kupiłem w wersji HWM czyli dla cięższych motocykli (posiadam FJR 1300 '07). Wyboru dokonałem na podstawie opinii z polskiego i zagranicznego forum FJR i jedynie potwierdzam, że jeździ się fantastycznie. Waga motocykla nie robi wrażenia na oponach: nie pływają ani w zakrętach, ani w koleinach. Trzymanie bardzo dobre zarówno na suchym, jak i na mokrym. Jeżdżę zwykle doładowany tj. pasażer + 3 kufry.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Metzeler Roadtec 01

Metzeler Roadtec 01 to opona opracowana z uwzględnieniem wysokich wymagań amatorów Sport Touringu. Gwarantuje doskonałą przyczepność pod każdym kątem złożenia, efektywne odprowadzanie wody oraz ekonomiczne zużycie.

Przednia opona została wykonana w całości z mieszanki krzemionkowej, co zapewnia wysoką przyczepność do nawierzchni. Na bieżniku zastosowano dwa typy lameli. Poprzeczne poprawiają trakcję na asfalcie oraz odprowadzają wodę. Jednocześnie dobrze współpracują z systemem ABS motocykla.

Tylna została zaprojektowana z wykorzystaniem układu Cap&Base. Na bokach opony zastosowano ten sam rodzaj mieszanki, co na przedniej, natomiast na centralnej części dodano sadzę, która zwiększa stabilność przy dużych prędkościach. Lamele układają się w kształcie szabli, co nie tylko pozwala na doskonałe odprowadzanie wody, ale także zapewnia lepszą trakcję. Charakterystyczne wgłębienia w postaci kropek poprawiają trakcję na mało przyczepnych nawierzchniach oraz gwarantują lepszą kontrolę nad pojazdem.

Ogumienie cechuje się dużą ekonomicznością użytkowania. Inżynierowie opracowali model z krótszą, a jednocześnie szerszą strefą styku, co przekłada się na mniejsze zużycie. W porównaniu do Roadtec Z8 Interact zapewnia to aż o 10% dłuższy przebieg.


Metzeler to niemiecka marka, która powstała w 1863 roku. Od połowy ubiegłego wieku specjalizuje się w produkcji wysokiej klasy ogumienia motocyklowego. Innowacyjne technologie, nieustannie ulepszane mieszanki gumowe oraz ciekawe konstrukcje sprawiają, że opony są chętnie wybierane przez kierowców.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 110/90-18.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.