Metzeler ME 888 Marathon Ultra 240/40R18 (79 V) Tył TL M/C

Powiększ
1 029 szt.
Kup
1 029 szt.
Kup

Ostatnie 2 szt.

Dostawa GRATIS

Doręczymyw czwartek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

4,4

120 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
79 = max 437 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Rok produkcji:
2023
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Raty 0%

Metzeler ME 888 Marathon Ultra

120 osób wystawiło ocenę

  • 5 69 osób
  • 4 44 osoby
  • 3 4 osoby
  • 2 0 osób
  • 1 3 osoby

Ocena łączna: 4,4 120 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,8
  • Mokra nawierzchnia: 4,2
  • Stabilność na zakrętach: 4,6

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 3796 dni. W tym czasie zebraliśmy 120 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 784000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

HD Fat Boy rider

Rozmiar: 130/90 B16

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Bardzo dobre opony w dobrej, umiarkowanej cenie, idealne dla cieżkiego cruisera. Poprzednie metzelery baaaardzo długo użytkowałem (aż wstyd się przyznać), a byly w bardzo dobrym stanie i tylko rozsądek kazał je zmienić (15 lat to pewnie wlasciwości gumy musialy byc juz słabe, ale jezdzily bardzo dobrze). Ale ja nie palę gumy, spokojna jazda, bez szaleństwe.

Czy opinia jest pomocna?

Jacques FERJOUX

Rozmiar: 160/70 B17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Miałem wypadek niedawno na BMW K1200LT. Motocykl jest wyposażony w Metzeler Marathon ME na przodzie i tyle, ponieważ są jedynymi, które nadają się zarówno pod względem bezpieczeństwa, jak i komfortu, pasuje do mojego motocykla. Kupiłem kolejny BMW (lżejszy) i będę jeździł na produktach Metzeler.

Podsumowanie: doskonała opona

Czy opinia jest pomocna?

Tomek z Zielonej Góry

Rozmiar: 100/90-19

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Super materiał, szczerze polecam na suchej drodze klei jak trzeba. Nie mam opinii co do mokrej nawierzchni, ponieważ nie złapał mnie deszcz. Bardzo trwałe, wymieniłem na nowe takie same, tylko ze względu na lata, ponieważ bieżnika było jeszcze w zapasie:-) Użytkuję Triumph Speedmaster.

Czy opinia jest pomocna?

Ozzi

Rozmiar: 160/70 B17

Ocena: 3,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Opona przewidywalna. Użytkuje ją na BMW k 1200 LT. Nie jest to opona do sportowej jazdy. Nie trzyma tak, jak sportowa. Ale nie ma się co dziwić. Została zaprojektowana do ciężkich, turystycznych motocykli... Ma zadanie robić duże przebiegi przy umiarkowanej jeździe.

Czy opinia jest pomocna?

SIWY

Rozmiar: 150/80 R17

Ocena: 5,0

Opinia
potwierdzona zakupem

ME 888 Marathon Ultra 150/80R17 72 V i 180/70R16 77 V parametry motocykla VTX 1800 Polecam zakupiony komplet, sprawdzają się w różnych warunkach pogodowych, dobra przyczepność - wręcz kleją się do asfaltu, kontakt i doradztwo z oponeo perfekcyjne.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Metzeler ME 888 Marathon Ultra

Metzeler ME 888 Marathon Ultra jest letnią oponą przeznaczoną do zastosowaniu w cięższych motocyklach turystycznych typu cruiser/chopper. W palecie opon marki Metzeler zastępuje znany na całym świecie model ME 880 Marathon. Poprawiono w niej aspekt ścieralności. Zdecydowanej zmianie na plus uległy możliwe do osiągania przebiegi. Opona zapewnia równomierny poziom wydajności przez cały okres użytkowania. Nie wpłynęło to jednak negatywnie na jej przyczepność. ME 888 Marathon Ultra jest gwarantem optymalnego styku opony z nawierzchnią nawet przy wysokich prędkościach i w każdych warunkach atmosferycznych. Dopracowany system rowków wzoru bieżnika zapobiega uślizgom na mokrej nawierzchni poprzez bardzo skuteczne odprowadzanie wody spod kół pojazdu.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 240/40 R18.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.