Metzeler Karoo Street 140/70-14 62 P Tył TL M/C

Powiększ

Cena katalogowa 851 zł

451 szt.
Kup
451 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa14 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,4

19 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
P = max 150 km/h
Indeks nośności:
62 = max 265 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Metzeler Karoo Street

19 osób wystawiło ocenę

  • 5 9 osób
  • 4 10 osób
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,4 19 opinii

Opona Rewelacyjna!

  • Sucha nawierzchnia: 4,6
  • Mokra nawierzchnia: 4,4
  • Stabilność na zakrętach: 4,4

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 1650 dni. W tym czasie zebraliśmy 19 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 192000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Zbyszek

Rozmiar: 110/80 R19

Ocena: 4,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Na tej oponie robię pierwsze kilometry, przy znikomym doświadczeniu na szutrach uważam że sprawuje się nieźle (przód METZELER a tył jeszcze oryginał), przejechałem może ze dwa kilometry. Po trasie (asfalty, frezowanie i inne udziwnienia) zrobiłem w Turcji ok. 8 tys. km była przewidywalna i stabilna. Jedynie co, to przy prędkości 120 km/h i 130 km/h zaczynała "śpiewać" ale zaraz po przekroczeniu tych prędkości milkła. Polecam, następny już komplet będzie ten bieżnik i ta marka

Czy opinia jest pomocna?

yatza

Rozmiar: 150/70 R17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Bardzo dobra opona, zarówno na suchym, jak i na mokrym. Daje radę na asfalcie przy prędkościach autostradowych, daje radę na szutrach (nie oszukujmy się, to nie jest opona w teren). Jej profil powoduje, że motocykl chętnie kładzie się w zakręty, do czego trzeba się przyzwyczaić, ale w samym zakręcie jest bardzo stabilna i przewidywalna. To mój drugi komplet tego modelu, poprzedni (w motocyklu 650cc) przejechał około 20k km.

Czy opinia jest pomocna?

Jano

Rozmiar: 150/70 R18

Ocena: 4,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Oponę używam w nowej Afryce CRF1100L. Tył wytrzymał około 9000 km, przód 14000 km. Jazda 90% asfalt z prędkościami "autostradowymi". Trzymanie w zakrętach bardzo dobre, na mokrym stabilnie. Szutry, suche łąki ok. Przy jazdach autostradowych tył opony szybko znika na górnej części, natomiast sama guma jest spoko. Obecnie zużywam już 2gi komplet. Zapewne 3 komplet będzie taki sam.

Czy opinia jest pomocna?

Kris

Rozmiar: 150/70 R17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Przejechałem na nich Europę ze 3600 km. Zachowują się bardzo fajnie w zakrętach i przy hamowaniu. Mówię o suchej nawierzchni. Nie miałem okazji ich sprawdzić na mokrej. Jeździłem głównie po asfalcie i gravel, bez specjalnej jazdy terenowej. Fajny komfort jazdy. Dodają też motocyklowi charakteru ze względu na swój bieżnik.

Czy opinia jest pomocna?

Józek

Rozmiar: 110/80 R19

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Fajne oponki na nawierzchnie nie tylko asfaltowe, lecz ze względu na kostkę troszkę hałasują. Przód troszkę za mocno trzęsie tylko nie wiem, czy jest to kwestia wyważenia (dwa razy była oponka wyważana i sporo poszło odważników), czy samej opony.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Metzeler Karoo Street

Opona motocyklowa Metzeler Karoo Street zapewnia dobrą przyczepność do asfaltowych nawierzchni, ale pozwala też sprawnie poruszać się w terenie. Ta letnia konstrukcja bezdętkowa znajdzie zastosowanie w motocyklach enduro oraz cross street.

Metzeler Karoo Street powstała z wysokiej jakości mieszanki gumowej o dużej zawartości krzemionki oraz dodatków w postaci sadzy, żywic i polimerów. Takie połączenie zapewnia jej wysoką odporność na ścieranie na asfaltowych drogach. Dobra przyczepność do ubitych nawierzchni to efekt zastosowania bieżnika z dużymi klockami w części centralnej oraz szerokimi elementami po bokach. Opona efektywnie wgryza się w miękkie podłoże za sprawą wielokątnych krawędzi i szerokich rowków poprzecznych. Ma szeroki profil oraz dużą wysokość, dzięki której efektywnie pochłania wstrząsy.


Niemiecka marka Metzeler to uznany producent opon motocyklowych. Opracowywane przez firmę mieszanki gumy i bieżniki powstają z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 140/70-14.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.