Metzeler Karoo 3 90/90-21 54 R Przód TL M/C M+S

Powiększ

Cena katalogowa 684 zł

393 szt.
Kup
393 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa10 dni roboczych

14 dnina zwrot

3,8

21 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
R = max 170 km/h
Indeks nośności:
54 = max 212 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Przód
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Inne:
M+S
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Metzeler Karoo 3

21 osób wystawiło ocenę

  • 5 0 osób
  • 4 12 osób
  • 3 9 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 3,8 21 opinii

Opona Dobra

  • Sucha nawierzchnia: 4,2
  • Mokra nawierzchnia: 3,4
  • Stabilność na zakrętach: 3,8

95% użytkowników poleca tę oponę

95%

Informacje o oponie zbierane są od 3704 dni. W tym czasie zebraliśmy 21 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 171000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

KOWAL ziom

Rozmiar: 130/80-17

Ocena: 4,1

Opinia
potwierdzona zakupem

Bardzo długo zastanawiałem się nad wyborem opon. Chęć poszalenia w terenie, gryzła się z właściwościami jezdnymi na asfalcie. Trafiłem na Karoo 3 i postanowiłem je kupić. Był to strzał w 10! W terenie jest bardzo dobrze. Łopatowe ułożenie bieżnika powoduje, że motocykl mimo sporej masy 230 kg z płynami idzie po piachu jak czołg. Nie trafiłem jeszcze na "piaskownicę", która by mnie zatrzymała. W nieco twardszy grunt, opony wgryzają się już troszkę gorzej, ale nie ma co narzekać. Jeżeli chodzi o asfalt, to przy mokrej nawierzchni troszkę myszkuje. Niemniej zakręty pokonuje się bardzo stabilnie ze względu na fakt, iż łopaty w bieżniku schodzą się w stronę rantu opony.

Podsumowanie: Opony z bardzo dobrymi właściwościami w terenie, jak również na asfalcie.

Czy opinia jest pomocna?

batman

Rozmiar: 110/80-19

Ocena: 3,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Na asfalcie nie są głośne jak na taki bieżnik. Dobry napęd w terenie po piachu trzeba trzymać gaz i tył sobie poradzi a przód nie będzie uciekał. Brody leśne do pokonania. Generalnie super poza trawersami słabe trzymanie boczne na luźnym - nie ma agresywnego boku jak kostka. Z tego samego powodu daje super rade na winklach asfaltowych. Tył dość szybko schodzi myślę 6000-8000 km dla opony napędowej.

Podsumowanie: super dualsporty.

Czy opinia jest pomocna?

toper

Rozmiar: 140/80-17

Ocena: 3,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Wszystko w super ale ... napędowa znika w oczach 6000 km na ciężkim enduro i nie ma napędówki. Może jakiś element łączący centralne klocki bieżnika załatwiłby sprawę = jak w K60. Generalnie dobre opony mieszanka raczej miękka - radzą sobie na mokrym w miarę jak na ten typ opony.

Podsumowanie: Prawie idealnie

Czy opinia jest pomocna?

Paweł

Rozmiar: 170/60 R17

Ocena: 3,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Opona terenowa i tak trzeba ją traktować. Daję radę na asfalcie całkiem przyzwoicie. Należy mieć do niej ograniczone zaufanie na mokrym. Konstrukcja opony daje do zrozumienia iż zejście na kolanko to raczej nie ze mną.

Czy opinia jest pomocna?

Michał

Rozmiar: 150/70-17

Ocena: 3,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Fajna opona 50/50. Na suchym asfalcie oraz na szutrach fajnie działa. Na mokrym asfalcie nerwowa na zakrętach. W terenie leśnym i przygodnym ok. Szybko się zużywa w F850GS, napędowa opona po 6000 km mocno zużyta.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Metzeler Karoo 3

Metzeler Karoo 3 to oponach motocyklowa o terenowym zacięciu. Niemiecki producent ze słoniem w logo przeznaczył ją do montażu we wszelkiego rodzaju motocyklach enduro. Jest to produkt skierowany do tych, którzy prócz zwykłej, miejskiej jazdy użytkują swoje jednoślady w nieco trudniejszych i bardziej terenowych warunkach. Karoo 3 jest oponą chwaloną za swoją wszechstronność. Gwarantuje wysoki komfort użytkowania i najlepsze parametry jezdne w każdych warunkach, niezależnie od pogody czy miejsca. Motocykl wyposażony w te opony charakteryzuje się dużą zwrotnością oraz najwyższym poziomem stabilności. Za doskonałe przyleganie do podłoża odpowiada specjalna, elastyczna mieszanka gumy oraz charakterystyczna rzeźba bieżnika.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 90/90-21.

Oznaczenie Przód mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi przedniej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.