Maxxis M6103 Promaxx 110/90R18 61 H Tył TL M/C

Powiększ
329 szt.
Kup
329 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa4-5 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,0

33 opinie

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
61 = max 257 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Maxxis M6103 Promaxx

33 osoby wystawiły ocenę

  • 5 5 osób
  • 4 24 osoby
  • 3 3 osoby
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,0 33 opinie

Opona Godna polecenia

  • Sucha nawierzchnia: 4,3
  • Mokra nawierzchnia: 3,8
  • Stabilność na zakrętach: 3,9

96% użytkowników poleca tę oponę

96%

Informacje o oponie zbierane są od 3658 dni. W tym czasie zebraliśmy 33 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 212000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Colin McMillan

Rozmiar: 130/70-17

Ocena: 4,4

Opinia
potwierdzona zakupem

Gdy kupiłem uzywanego Kawasaki ER-5 miał opony Maxxis. Miałem poważne obawy co do jakości tej marki, bo wcześniej używałem tylko uznanych marek jak Bridgestone, Metzeler, Continental i Pirelli. Po przejechaniu prawie 5000 mil na oponach, na których dostałem motocykl muszę powiedzieć że byłem zaskoczony i nie miałem obaw odnośnie kupienia koljnych Maxxis na tył. Nie wiem jak wiele mil te opony przejechały zanim potrzebowały wymiany, ale ścierały się dobrze i przejechałem na nich jeszcze 5000 mil. Przednia opona też przewiduję że wytrzyma 5000 km. Opony są stabilne na zakrętach i dobre na mokrym. Jeździłem na sniegu i lodzie oraz deszczu, bez problemów.

Podsumowanie: Doskonałe opony

Czy opinia jest pomocna?

Adam

Rozmiar: 130/70-17

Ocena: 3,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Opona założona na tył Kawasaki ER-5. Nawet tak budżetowa opona zupełnie odmienia prowadzenie motocykla względem starego, zużytego kapcia. Do tego moto opona wydaje się zupełnie wystarczająca, przyzwoicie się klei i zapewnia poręczność. Dość agresywny bieżnik też mi pasuje, bo czasem eksploruję polne dróżki. O zużyciu się nie wypowiadam, bo zrobiłem na niej może tysiąc kilometrów, po tym przebiegu nie widać żadnych śladów zużycia.

Czy opinia jest pomocna?

Peet

Rozmiar: 120/90-18

Ocena: 3,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdjęcie użytkownika Maxxis Promaxx - szukałem laczków dla mojej babci HONDY CB750K z 78 r. i MAXXIS okazał się idealnym wyborem. Szybko się rozgrzewają, trzymają w zakrętach - dają dobry feedback i wiesz kiedy kończy ci się przyczepność. Trochę gorzej na mokrym. Nie wiem jak z trwałością, bo śmigam dopiero 3 mc. i przez ten okres zrobiłem ok. 7,5K km. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. POLECAM.

Czy opinia jest pomocna?

Łukasz P.

Rozmiar: 150/70-17

Ocena: 3,6

Opinia
potwierdzona zakupem

Używam w Hondzie NTV 650, spełniają moje oczekiwania w 100% jeżdżę turystycznie, oponki trzymają się drogi na zakrętach bardzo dobra przyczepność, również w deszczu. Minus jest taki, że dość długo się rozgrzewają i należy uważnie "odkręcić" po wyjeździe za bramę.

Podsumowanie: Bardzo dobre oponki, ale mają swoje wady – wolno się rozgrzewają.

Czy opinia jest pomocna?

Andy Harris

Rozmiar: 150/70-17

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Zazwyczaj korzystam z bridgestone BT45, ale musiałem wyprobować Maxxis m1603 w tej cenie i ciężko odróżnić je od Bridgestone'a. Zobaczę jaki przebieg uzyskam, ale po 2000 milach osiagi i wygąd sa dobre. Jeżeli się sprawdzi kupię kolejny komplet.

Podsumowanie: polecam

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Maxxis M6103 Promaxx

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 110/90 R18.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.