Duro HF918 120/90-18 65 H Tył M/C

Powiększ
395 szt.
Kup
395 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa8 dni roboczych

14 dnina zwrot

3,6

13 opinii

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
65 = max 290 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Tył
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Duro HF918

13 osób wystawiło ocenę

  • 5 2 osoby
  • 4 8 osób
  • 3 1 osoba
  • 2 2 osoby
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 3,6 13 opinii

Opona Dobra

  • Sucha nawierzchnia: 4,2
  • Mokra nawierzchnia: 3,3
  • Stabilność na zakrętach: 3,5

100% użytkowników poleca tę oponę

100%

Informacje o oponie zbierane są od 3790 dni. W tym czasie zebraliśmy 13 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 103000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

Yamaha fzx 750

Rozmiar: 100/90-16

Ocena: 4,2

Opinia
potwierdzona zakupem

Jeżdżę bardziej rekreacyjnie i na razie zrobiłem na tej gumie ok 1 k km. W porównaniu do poprzedniego Metzelera to niebo. Kupiłem ją ze względu na cenę przy spełnieniu podstawowych wymagań. Jak dla mnie to wystarczy. Dałem wszędzie ocenę 5.

Podsumowanie: dobre opony za dobrą cenę

Czy opinia jest pomocna?

max

Rozmiar: 120/80-16

Ocena: 3,9

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony ogólnie dobre. Jest trochę drgań przy niskich prędkościach. Nie czułem dużej przyczepności na mokrej nawierzchni, dlatego nie dałem 5 gwiazdek.

Podsumowanie: doskonałe opony

Czy opinia jest pomocna?

Jakub

Rozmiar: 110/70-17

Ocena: 3,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Opony kupiłem po jeździe testowej na motocyklu znajomego wyposażonym w te właśnie gumy, w lekkim motocyklu, jak mój, sprawdzają się wyśmienicie, nie ma problemu z dogrzewaniem opon jednak na mokrym asfalcie niska masa motocykla nie zapewnia dla nich tak dobrego docisku (ledwo 120 kg bez kierowcy). Po przesiadce z Pirelli Diablo Rosso II, które zupełnie się nie sprawdziły (zerowa przyczepność w tym motocyklu, było kilka niebezpiecznych sytuacji przez to) jestem mega zadowolony i na pewno zamówię następny komplet. PS. Wyważyły się bez problemu.

Czy opinia jest pomocna?

Krzysztof Osuch

Rozmiar: 130/70-17

Ocena: 4,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Mój budżet zmusił mnie do zakupu tych najtańszych opon, jednak powiem, że nie żałuje wydanych pieniędzy. Przejechałem na nich około 2000km i nie znalazłem oznak zużycia, pęknięć, czy innych wad. Jeśli chodzi o ich przyczepność, to zarówno na suchym jak i mokrym nie mam do nich zastrzeżeń. Jeżdżą na Suzuki GS500, w większości czasu z bagażami i dwoma osobami na pokładzie. Słowem, polecam niezdecydowanym.

Podsumowanie: Opony tanie, a bardzo dobrze się sprawują.

Czy opinia jest pomocna?

Gushu

Rozmiar: 110/70-17

Ocena: 4,1

Opinia
potwierdzona zakupem

Kupiłem te opony żeby zastąpić oryginalne chińskie opony. Mają dobrą przyczepność i są przewidyalne. Używałem ich w różnych warunkach - intensywnym deszczu, na lodzie, w mieście i na autostradzie. Kupie ponownie, dobra jakość do lekkiego motocykla. Robię rocznie 8000 mil w zróznicowanych warunkach pogodowych.

Podsumowanie: Używam tych opon na dojazdy

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Duro HF918

Duro HF 918 jest letnią propozycją klasy ekonomicznej dla osób użytkujących motocykle turystyczne i sportowo-turystyczne. Pomimo zastosowania diagonalnej budowy charakterystycznej zwłaszcza dla opon terenowych przeznaczona jest do jazdy po drogach utwardzonych. Do budowy HF 918 konstruktorzy z Azji zastosowali kierunkowa rzeźbę bieżnika. Sprawia ona, że Duro doskonale radzi sobie z odprowadzaniem znacznych ilości wody spod kół pojazdu i jazdą w mocnym deszczu. Specjalnie zaprojektowana mieszanka gumy powoduje, że przy zadziwiająco niskim zużycia bieżnika gwarantuje ona najwyższy poziom przyczepności. Tym samym nawet jazda w zakrętach jest bezpieczna i dzięki temu sprawia wiele przyjemności.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 120/90-18.

Oznaczenie Tył mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi tylnej.