Jak mogę wymienić lub zwrócić produkt?
1. Zadzwoń lub napisz
Zadzwoń na infolinię - 52 341 88 98
(przygotuj nr zamówienia)
2. Wypełnij oświadczenie
3. Odeślij produkt
Możesz odesłać produkt we własnym zakresie, albo skorzystać z usług naszego kuriera - sprawdź cennik.
Kwota uzależniona jest od wagi produktu. Obowiązują poniższe stawki:
Do 3 kg |
30,00 zł |
3,01 kg - 20,00 kg |
40,00 zł |
20,01 kg - 31,50 kg |
45,00 zł |
31,51 kg - 50,00 kg |
50,00 zł |
50,01 kg - 100,00 kg |
2,50 zł za kg |
powyżej 100,01 kg |
3,50 zł za kg |
4. Finalizacja wymiany lub zwrotu
Zgodnie z podjętą przez Ciebie decyzją, wymienimy towar na inny lub zwrócimy środki. O wszystkim będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefonicznie.
Czy wszystko mogę wymienić lub zwrócić?
Nie. Towar wysyłany do wymiany lub zwrotu musi spełniać poniższe kryteria:
- powinien być w stanie niepogorszonym od momentu otrzymania
- powinien być zgłoszony w terminie do 14 dni od dnia odebrania przesyłki
Wymiana i zwrot są możliwe tylko dla osób prywatnych i jednoosobowych działalności gospodarczych mających status konsumenta. Firmy i instytucje mogą dokonać tylko wymiany produktu.
Szczegóły wymiany i zwrotu
Wymiana produktu
Możesz zdecydować, czy chcesz dokonać wymiany na ten sam produkt, czy inny. Jeżeli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę. Brakującą kwotę możesz dopłacić u kuriera.
Zwrot środków
Pieniądze zwracamy w ciągu 1-5 dni roboczych.