Status Twojego zamówienia na Oponeo.pl możesz sprawdzić w bardzo łatwy sposób. Do wyboru są trzy metody:
- Na stronie Oponeo.pl otwartej w przeglądarce na komputerze, z lewej strony ekranu, znajduje się przycisk „Sprawdź status zamówienia”. W wersji mobilnej, czyli na telefonach oraz tabletach zlokalizowany jest on w dolnej części strony. Po jego kliknięciu wysunie się formularz, w którym należy wpisać nr zamówienia oraz swój e-mail, nazwisko lub NIP. Po uzupełnieniu danych wyświetli się strona z informacją o etapie realizacji Twojego zamówienia.
- Status zamówienia możesz również sprawdzić w sekcji zamówień po zalogowaniu na swoje konto klienta na Oponeo.pl.
- Na stronę ze statusem zamówienia możesz przejść także za pomocą przycisku „Sprawdź pozostałe dane” znajdującym się w wiadomości e-mail, którą wysłaliśmy na Twoją pocztę po złożeniu przez Ciebie zamówienia.
- Status swojego zmówienia sprawdzisz też na stronie naszego Centrum Pomocy. Wystarczy wpisać w odpowiednie pola nr zamówienia, jak również swój e-mail, nazwisko lub NIP.