Wróć do listy tematów

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status Twojego zamówienia na Oponeo.pl możesz sprawdzić w bardzo łatwy sposób. Do wyboru są trzy metody:

  1. Na stronie Oponeo.pl otwartej w przeglądarce na komputerze, z lewej strony ekranu, znajduje się przycisk „Sprawdź status zamówienia”. W wersji mobilnej, czyli na telefonach oraz tabletach zlokalizowany jest on w dolnej części strony. Po jego kliknięciu wysunie się formularz, w którym należy wpisać nr zamówienia oraz swój e-mail, nazwisko lub NIP. Po uzupełnieniu danych wyświetli się strona z informacją o etapie realizacji Twojego zamówienia.
  2. Status zamówienia możesz również sprawdzić w sekcji zamówień po zalogowaniu na swoje konto klienta na Oponeo.pl.
  3. Na stronę ze statusem zamówienia możesz przejść także za pomocą przycisku „Sprawdź pozostałe dane” znajdującym się w wiadomości e-mail, którą wysłaliśmy na Twoją pocztę po złożeniu przez Ciebie zamówienia.
  4. Status swojego zmówienia sprawdzisz też na stronie naszego Centrum Pomocy. Wystarczy wpisać w odpowiednie pola nr zamówienia, jak również swój e-mail, nazwisko lub NIP.

Kontakt z Oponeo

  • Dziś nieczynna
    • Poniedziałek 23.12 8 - 20
    • Wtorek 24.12 8 - 12
    • Środa 25.12 nieczynna
    • Czwartek 26.12 nieczynna
    • Piątek 27.12 8 - 18
    • Sobota 28.12 9 - 15
    Czat z doradcą
    Napisz do nas
    52 341 88 00