Filtry
  • Szukaj opon wg rozmiaru
  • Szukaj opon wg motocykla

Opony motocyklowe

  • Wg rozmiaru
  • Wg motocykla
Opony motocyklowe

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Cena za szt. od - do

-

96 produktów

Zobacz produkty

Aktywne filtry:

  • Typ pojazdu: Motocykl klasyczny
Przywróć domyślne filtry Zmień filtry

Opony do motocykli klasycznych

Aktywne filtry:

Motocykl klasyczny

Aktywne filtry:

96 opon w rozmiarze

  • Popularność
    największa
  • Cena
    od najniższej od najwyższej
  • Ocena
    od najniższej od najwyższej
Opony
z dostawą od 48h

Poniższe opony mają dłuższy czas realizacji zamówienia

279 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 287 zł

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
280 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 304 zł

Kup
Dostawa 6-7 dni roboczych
284 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 321 zł

Kup
Dostawa 3-4 dni robocze
293 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 533 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
295 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
300 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 342 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
326 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
327 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 466 zł

Kup
Dostawa 6-7 dni roboczych
344 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 715 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
357 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 728 zł

Kup
Dostawa 3-4 dni robocze
374 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 797 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
374 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 637 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
377 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 400 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
378 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 811 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
403 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 811 zł

Kup
Dostawa 6-7 dni roboczych
404 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 815 zł

Kup
Dostawa 3-4 dni robocze
406 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 608 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
409 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 502 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
411 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 10 dni roboczych
421 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 825 zł

Kup
Dostawa 6-7 dni roboczych
425 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 789 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
431 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 797 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
434 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 819 zł

Kup
Dostawa 6-7 dni roboczych
451 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 961 zł

Kup
Dostawa 9 dni roboczych
452 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 829 zł

Kup
Dostawa 6-7 dni roboczych
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.

Opony do motocykla klasycznego

Opony do motocykli klasycznych muszą nie tylko oferować odpowiednie parametry, właściwe do użytku w tych wymagających pojazdach, ale również dobrze się prezentować. Oldtimery to prawdziwe dwukołowe dzieła techniki, które przyciągają uwagę nie tylko dźwiękiem silnika, ale i wizualnymi atutami. Dlatego tak ważne jest, aby zastosowane w nich ogumienie dobrze pasowało do całości.

Opony w stylu retro

Opony do starszych motocykli, a więc pojazdów nierzadko pozostających w użyciu od lat 60. lub 70., muszą spełniać określone warunki. Pierwszy z nich dotyczy estetyki. Modele dedykowane do klasyków często wyróżniają się białymi pasami lub całymi ścianami bocznymi w tym kolorze (whitewhall). Ta stylistyka retro idealnie komponuje się z oldtimerami, podkreślając piękno i wyjątkowość tych maszyn. Co ciekawe, chociaż dzisiaj tego typu ogumienie kojarzy się z elegancją oraz luksusem, na początku jego istnienia było zupełnie odwrotnie.


Nawiązujący do minionej epoki sznyt to jednak nie wszystko, ważne są także warunki techniczne. Kilkadziesiąt lat temu przy produkcji motocykli wykorzystywano nieco inne rozwiązania niż te, które są popularne dzisiaj. Opony dętkowe i diagonalnie ułożony kord to przykłady kiedyś powszechnie stosowanych technologii, które obecnie mają poważną konkurencję na rynku. Przekłada się to na mniejszy popyt, a to z kolei sprawia, że ogumienie do klasyków produkuje się w mniejszych nakładach, przez co jego dostępność jest często ograniczona.