Reklamacja gwarancyjna

Jeśli zdarzy się, że użytkowany przez Ciebie produkt wykazuje wady lub uszkodzenia, poinformuj nas o tym. Zgłoś reklamację gwarancyjną, za pomocą wygodnego formularza online.
Zgłoś reklamację

Jak przebiega proces reklamacji gwarancyjnej?

Zgłoszenie reklamacji

Badanie

Decyzja

Zgłoszoną reklamacją zajmują się nasi specjaliści. To oni, dzięki swojemu doświadczeniu i fachowej obsłudze zadbają o to, aby Twoje zgłoszenie przebiegało sprawnie. Gwarantujemy fachową obsługę i doradztwo.

Jak zgłosić reklamację gwarancyjną?

Zgłoszenia reklamacji gwarancyjnej na opony lub felgi możesz dokonać:

1 Wygodnie przez internet, uzupełniając formularz online.


Zgłoś reklamację
  • Oszczędzisz czas, dzięki autouzupełnieniu pól formularza.
  • W dowolnym momencie zmienisz wprowadzone dane przed wysłaniem zgłoszenia.
  • Wysłany formularz zostanie zapisany na naszej stronie, więc możesz mieć do niego dostęp w każdej chwili.

2 Dzwoniąc na infolinię lub korzystając z czatu online z doradcą.

52 341 88 98
Czat z doradcą

Na czym polega badanie?

Badaniem reklamowanych opon lub felg zajmuje się specjalistyczny Punkt Obsługi Gwarancyjnej Producenta. Jego zadaniem jest ocena i stwierdzenie czy produkt posiada wadę fabryczną.

Jak dowiem się o decyzji?

Informację o decyzji otrzymasz drogą mailową (dokument w formacie .pdf).

Jaką decyzję mogę otrzymać?

Po rozpatrzeniu reklamacji, możesz otrzymać jedną z trzech decyzji:
  • Pozytywną, w przypadku potwierdzenia wady produktu przez Punkt Obsługi Gwarancyjnej Producenta oraz uznania w wysokości 100% wartości towaru.
  • Częściowo pozytywną, w przypadku gdy część ze zgłaszanych towarów uzyska potwierdzenie wady produktu (np. 3 z 4 reklamowanych) lub Producent zastosował uznanie procentowe (zgodnie z warunkami gwarancji).
  • Negatywną, w przypadku gdy reklamacja zostanie odrzucona lub badania nie wykażą wady produktu.
W przypadku decyzji pozytywnej lub częściowo pozytywnej możesz poprosić o zwrócenie środków albo wymianę produktu na nowy. Odpowiedź negatywna uwzględnia bezpłatny zwrot produktu lub jego utylizację (zostanie on zniszczony w serwisie z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska).

Czy z reklamacją gwarancyjną wiążą się opłaty?

Nie poniesiesz żadnych kosztów związanych z transportem i wykonanym badaniem reklamowanego produktu, bez względu na to, jak zostanie rozpatrzone Twoje zgłoszenie.

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Ma ona ułatwiać bezstronne, skuteczne i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami. Dotyczą one zobowiązań umownych, wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę na terenie Unii. Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet. Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę.
Łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

Kontakt z ekspertem

Dziś 8 - 16
  • Niedziela 21.04 10 - 18
  • Poniedziałek 22.04 8 - 20
  • Wtorek 23.04 8 - 20
  • Środa 24.04 8 - 20
  • Czwartek 25.04 8 - 20
  • Piątek 26.04 8 - 20
52 341 88 00
Napisz do nas
Czat z doradcą