Kolejna generacja innowacyjnej technologii skóry rekina
Doskonale odprowadza wodę.
Najlepsza klasa A hamowania na mokrej drodze
Najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie. A najlepszą oponę? Na deszczu!
Naturalnie lepsza
Bionika to podpatrywanie rozwiązań w przyrodzie.
My zaobserwowaliśmy, jak woda zachowuje się na z łuskach rekina.
Turbo pewna
Kontrola na mokrej nawierzchni
zoptymalizowana konstrukcja opony i sztywniejszy bieżnik
Precyzyjne wchodzenie w zakręty
wzmocniona konstrukcja bloku na zewnętrznym barku
Lepsza stabilność opony
dodatkowe wzmocnienie szerokiego żebra centralnego
Opinie o oponie RainSport 5
-
Opony bardzo miękkie jak na profil 50. Trzeba się do nich przyzwyczaić. Są jednak przewidywalne i w pełni sterowalne. Ich zaletą jest to, że są w miarę ciche na popularnych ostatnio betonowych drogach ekspresowych. Atrakcyjnie wyglądający bieżnik b.dobrze odprowadza wodę. Jednak ma tendencję do łatwego łapania kamyczków, które rytmicznie stukają w czasie jazdy. Co do zużycia się nie wypowiadam. Za mało km jeszcze na nich przejechałem.
Qluki
-
Zdecydowanie polecam te opony. Zrobiłem na nich około 7 tys. km i na razie nie znalazłem żadnych wad. Opony jak na deszczówki są bardzo ciche, nawet przy wysokich prędkościach autostradowych. W deszczową pogodę zachowują się niesamowicie, nie ma możliwości, jadąc z rozsądną prędkością, żeby auto oderwało się od podłoża, droga hamowania też bardzo krótka (i tu o dziwo zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni). Jeśli chodzi o stosunek cena/jakość to moim zdaniem TOP1. Zobaczymy, jak będzie z utratą bieżnika, bo podobno poprzednia generacja miała z tym problem.
Krystian
-
BMW E34 525i Touring dyfer 3.64
Uniroyal RainSport 5
225/45R17 przód
235/45R17 tył
Głownie autostrada, trochę miasta i wsi. Noga ciężka. Opony zapewniają pełną kontrolę zarówno w ulewie przy 160-180 km/h na autostradzie, jak i przy ruszaniu ze świateł w 5 cm kałuży. Jak już uda się wyprowadzić tył z równowagi, co nie jest takie łatwe, to zapewniają doskonałe parametry kontroli poślizgu. Przód jeszcze nigdy nie stracił przyczepności. Na suchym się nie wypowiadam, tam nawet na zimówkach ludzie cuda wyprawiają, jaja się zaczynają, jak spadnie deszcz, a my mamy 192 KM na tylnej osi bez namiastki kontroli trakcji, a w tym roku dużo pada. Mimo obniżonego zawieszenia i negatywów z tyłu nie zaobserwowałem żadnego zwiększonego zużycia ogumienia. Co do głośności się nie wypowiadam, M50B25 skutecznie zagłusza inne dźwięki.
eX2theZ
-
Sprawdzają się rewelacyjnie, samochód doskonale się prowadzi, przy zawieszeniu M-technic jedzie jak po szynach zarówno na mokrym i na suchym. W mojej ocenie minimalnie szybciej się zużywają, ale coś za coś - czego się nie robi dla kontroli i bezpieczeństwa. To u mnie już drugi komplet, pierwszy jeździ od trzech lat w AUDI A3 Sportback 2,0 TDI 140 km i również świetnie sobie daje radę. Kompromis ceny i jakości. Polecam.
Artur
Dlaczego RainSport 5 to dobry wybór? Totalnie dopracowana
Znacząco zwiększony przebieg
dzięki nowej mieszance o niskim współczynniku ścierania
Doskonała kontrola
dzięki zoptymalizowanej konstrukcji opony i bieżnika
Stworzona, byś poczuł przewagę na drodze!