Wróć do listy tematów

Moja przesyłka jest uszkodzona

Jeżeli podczas odbioru zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, w obecności kuriera sporządź protokół szkody. Jeżeli kurier uniemożliwia sprawdzenie towaru w jego obecności lub spisanie protokołu szkody, spisz jego dane osobowe i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta - drogą mailową na adres reklamacje@oponeo.pl lub telefonicznie pod numerem 52 341 88 98. 

Kontakt z Oponeo

  • Dziś nieczynna
    • Poniedziałek 06.05 8 - 20
    • Wtorek 07.05 8 - 20
    • Środa 08.05 8 - 20
    • Czwartek 09.05 8 - 18
    • Piątek 10.05 nieczynna
    • Sobota 11.05 8 - 16
    Czat z doradcą
    Napisz do nas
    52 341 88 00